سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی از سرویس های تلفن همراه در مکه یک اشتباه رسانه ای بود

معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات نارضایتی زائران از خدمات تلفن همراه را یک اشتباه رسانه ای دانست.

در پی نشست خبری مبنی بر نارضایتی مشترکان سیم کارت های ایران در سفر به عتبات عالیات مبنی بر گران بودن تعرفه ها نسبت به نرخ های اعلامی و توزیع نشدن سیم کارت های رایگان حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران گفت: این خبر در پی مصاحبه روزنامه زائر با یکی از مسافران خانه خدا و اعلام نارضایتی اش با تعمیم این موضوع به همه زائران منتشر شد که همین مساله باعث شایعه سازی در این خصوص گردید.

وی گفت: ناظران ما در عربستان و  ایران موضوع را مجدداً بررسی کرده اند که همین بررسی ها مشخص کرد که این خبر تنها یک اشتباه رسانه ای بوده است.

رضوانی گفت: روزنامه زائر هم اشتباه خود را با درج تکذیبه ای در روز 28 مهر ماه اعلام کرد.

رضوانی در خاتمه در خصوص توزیع نشدن سیم کارت های رایگان همراه اول علی رغم تبلیغات این اپراتور گفت: الزامی به توزیع سیم کارت رایگان وجود نداشته هر چند که سیم کارت های رایگان این اپراتور به دست تعدادی از مشترکان رسیده است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.