سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

70 کیلومتر راه روستایی به زودی آسفالت می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ به زودی 70 کیلومتر از راه‌های روستایی در استان اردبیل آسفالت‌ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  علی حیدری   در جریان بازدید از طرح‌های توسعه راه و شهرسازی در مشگین‌شهر افزود:‌ ما در حال حاضر آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار را در اولویت قرار دادیم به طوری که 230 کیلومتر از این راه‌ها زیر‌سازی شده و 90 کیلومتر نیز در مرحله آسفالت‌ریزی قرار دارد.

وی با اعلام اینکه شهرستان مشگین‌شهر از لحاظ توسعه یافتگی و آسفالت راه‌های روستایی متناسب با میانگین استانی و کشوری قرار دارد، گفت: ما در جنوب استان با برخی تنگناها و مشکلات روبرو بودیم که با اقدامات انجام شده سعی کردیم شاخص‌های آسفالت راه‌های روستایی را در جنوب استان به سرعت ارتقا دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه قرار است عملیات آسفالت‌ریزی روستاهای بالای 50 خانوار تکمیل شده و در روستاهای بالای 20 خانوار فعالیت‌ها و اقدامات لازم انجام شود.

حیدری از شناسنامه‌دار شدن راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: به همت کارشناسان راه و شهر‌سازی شناسنامه راه‌های ارتباطی استان در حال تدوین و طراحی است که امیدواریم بر اساس آن و طبق یک برنامه تنظیم شده بتوانیم اهدافمان را به پیش ببریم./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، آسفالت ، راه ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.