سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دایی: پرسپولیس طلب ام را ندهد شکایت می کنم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: تا آخر این هفته صبر می کنم اگر باشگاه پرسپولیس طلب ام را ندهد از آنها شکایت می کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: نسبت به بازی گذشته خود با نفت تهران خیلی بهتر شده ایم و از نظر تاکتیکی در شرایط خوبی قرار داریم، مقابل تیم بزرگی هم چون پرسپولیس بازی خواهیم کرد از لحاظ فنی باید خیلی خوب باشیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است وهواداران بی شماری از آنها حمایت می کنند تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی می آیند که پیروزی این تیم را ببینند و بازیکنان پرسپولیس سعی دارند که به خاطر تماشاگرانشان از این شرایط خارج شوند.

دایی در مورد طلب خود از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مبلغ 350 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم در چند ماه گذشته وکیلم مکاتباتی را با مسئولان این باشگاه و رویانیان داشته است ولی هنوز طلب من پرداخته نشده است، اگر تا آخر این هفته طلبم پرداخت نشود به طور حتم به کمیته انضباطی شکایت خواهم کرد.

وی در مورد افرادی که تقلید صدایش را انجام می دهند گفت: کسانی که صدای مرا تقلید می کنند و ادای مرا در می آورند افراد کوچکی هستند، کسانی که ادای مرا در می آورند خودشان را احمق فرض می کنند این مسخره بازی ها با طنز فرق می کند.

دایی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که باید جلوی حرکت های ناشایست این افراد را بگیرند کاری نمی کنند من هم کاری به کار آنها ندارم./آق


برچسب ها: دایی ، راه آهن ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.