سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

استکبار خصومت خود با ارزش‌های اسلامی را ثابت کرد

اصحاب فرهنگ و مطبوعات اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: حذف برنامه‌های صدا و سیما از ماهواره تداوم خصومت استکبار با ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  در بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات استان اردبیل که در محکومیت اقدام خصمانه قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما از ماهواره هاتبرد صادر شد، آمده است:

"و لایزالون یقاتلونکم حتی یرَّدوکُم عَنْ دینِکُم إن استطاعُوا". (سوره بقره آیه 217) «دشمنان شما همواره با شما در جنگ هستند»

اقدام خصمانه و سطله‌جویانه صاحبان زر و زور و تزویر در حذف و قطع برنامه‌های شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد مصداق عینی این آیه شریفه است و نشانگر تداوم خصومت و دشمنی استکبار جهانی با ارزش های اصیل اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رسانه‌ها در دوران کنونی بخشی جدایی‌‌ناپذیر از زندگی مردم شده‌اند، بی‌شک اقدام نظام سلطه در مسدود سازی جریان اطلاع رسانی شبکه‌های ایرانی ریشه در اسلام هراسی آنان و نگرانی از ضریب نفوذ و تأثیر فزاینده در جریان عالم‌گیر بیداری اسلامی دارد چرا که شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، همواره تصویری عقلانی و جذاب از اسلام عزیز ارائه کردند و این همان تصویری است که گردنکشان عالم از جذبه و زیبایی آن فرا روی ملت‌های آزاده و مستقل بیمناک‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام لابی صهیونیسم در مقابله با رسانه‌های آزادی‌خواه و عزتمند ایران اسلامی روشن‌ترین گواه این واقعیت است که آزادی بیان در غرب جز شوخی و مدعای دروغین نیست و آنجا که پای منافع زورمندان و مستکبران در میان باشد، محلی از اعراب ندارد.

همچنین در این بیانیه آمده است: جهان می‌داند که رسالت بزرگ رسانه‌های ایران اسلامی اطلاع‌رسانی شفاف و بی واسطه است و آنان که موقعیت خویش را با بصیرت‌افزایی و معرفت بخشی رسانه‌های کشورمان در تضاد می‌بینند، فریبکارانه با رسوایی و خواری راه را بر انتشار آگاهی می‌بندند تا تصویری دروغین از اوضاع و احوال جهان  امروز به دست دهند.

در این بیانیه آمده است: اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات استان اردبیل همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی اقدام غیرقانونی و سلطه‌جویانه  استکبار جهانی و سردمداران و صاحبان زرو زور و تزویر را در قطع برنامه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد را محکوم  کرده، رجاء واثق داریم که اعمال این محدودیت رسانه‌ای نسبت به ایران اسلامی، همچون همیشه مایه توفیق و اتکای کشورمان به ظرفیت‌های بومی در حوزه فناوری رسانه‌ای و انتشار هرچه وسیعتر پیام بلند اسلام و آزادگی خواهد بود.

این بیانیه از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات، موسسات قرآنی ، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های تابعه استان،هیئت وفاداران به ثارالله (جامعه هنرمندان استان اردبیل)، انجمن‌های سینمای جوان، نمایش، هنرهای تجسمی، موسیقی، شعر و ادب، خوشنویسی ، کاریکاتور استان، خانه مطبوعات، موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری، موسسات و مراکز چاپ و نشر و کانون‌های آگهی تبلیغی، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابع استان اردبیل در محکومیت این اقدام  صادر شده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، بیانیه ، اصحاب ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.