سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختری که تصویرش روی مجلات به چاپ رسیده است کیست؟

يک دختر 13 ساله که از دو نوع سرطان رنج ميبرد به دليل انتشار ويدئوهاي آموزشي ميکاپش در يوتوب به شهرت جهاني رسيده است به طوريکه عکسش روي مجلات آرايشي به چاپ رسيد و در چندين برنامه زنده تلويزيوني حضور پيدا کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ يک دختر 13 ساله که از دو نوع سرطان رنج مي برد به دليل انتشار ويدئوهاي آموزشي ميکاپش در يوتوب به شهرت جهاني رسيده است به طوريکه عکسش روي مجلات آرايشي به چاپ رسيد و در چندين برنامه زنده تلويزيوني حضور پيدا کرد.
 

"تاليا جوي کاستلانو" دختري است که از 6 سالگي دچار سرطان است و همزمان با شروع بيماري اش آرايش کردن را آموخته است .او به قدري ماهر است که تصاويري در زمينه خودآموزي ميکاپ منتشر کرده است. و به سرطان مبتلاست و در ويدئو بلاگ خود بيش از 14 ميليون بيننده داشته است.
وي تابستان امسال متوجه شد علاوه بر ابتلا به سرطان غدد به سرطان خون هم مبتلا شده است . او ميگويد شانس نجات از اين بيماري آنقدر کم است که اصلا به چشم نمي آيد. اما من تا جايي که بتوانم به ضبط ويدئوهاي آرايشي ام ادامه ميدهم.
وي اخيرا در يک برنامه زنده تلويزيوني حاضر شده است . همه از روحيه مثبت و پر انرژي او به هيجان آمده بودند. ميزبان برنامه به او گفت : در روح تو عمقي وجود دارد که خيلي بيشتر از سن تو بنظر ميرسد. تو فوق العاده هستي و من افتخار ميکنم که تو را از نزديک ديده ام.
 

                                                                                                                                                                       وي ميگويد:سرطان به من چيزهاي زيادي داده است . يک برنامه يوتيوب که مختص به من است. طرفداران زياد و سخنان دلگرم کننده دوستانم. سفر سرطان من بسيار جالب و شگفت انگيز بود اما هر سفري يک نقطه پايان دارد.
داشتن سرطان براي من يک هديه از جانب خداست که درک آن بسيار بسيار وحشتناک است.

 
 
 
منبع: پرداد/پریسا دهقان

برچسب ها: سرطان ، آرایش ، مجله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.