سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهروز عطایی:

مثل بارسلونا در لیگ اسپانیا هستیم/توجیهات برخی مربیان خارج از فضای حرفه ای گری است

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در واکنش به صحبت های برخی مربیان در خصوص حضور ملی پوشان دراین تیم گفت: به هیچ عنوان این صحبت ها ومصاحبه ها از سوی سرمربیان تیمها را نمی پسندم این امر غیر حرفه ای است.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هیچ عنوان صحبت های سرمربیان تیمهای لیگ برتری را در خصوص نوع بستن ترکیب تیم کاله را نمی پسندم، برای رسیدن به عنوان قهرمانی رهایی نیاز است که باید از آن ابزارها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی گفت: من در هیچ جای دنیا ندیده ام که مربی یک تیم میانی جدول در مصاحبه های خود اعلام کند که ترکیب بارسلونا را تیم ملی تشکیل می دهد. توانایی باشگاه ما زیاد وخوب است به همین دليل بازیکنان قدرتمند وصاحب نام را جذب کردیم، این امر نباید از سوی افراد منفی تلقی شود.

عطایی تصریح کرد: مابا هر تیمی که در مسابقات لیگ برتر بازی می کنیم وقتی آنها  بازي را واگذار می کنند، این حرف ها را به زبان می آورند که بازیکنان تیم حریف را ملی پوشان تشکیل می دادند واین امر باعث باختمان شد، این دلایل از فضای حرفه ای دور است. من این نوع ادبیات را قبول ندارم به نظرم تیمی که می خواهد قهرمان شود باید پرقدرت ظاهر شده ودر آینده هم همینطور باقي بماند.

وی در خصوص مصدومیت پاسور صربستانی در دیدار مقابل نوین کشاورز گفت: دقایق ابتدایی بازی بود که پاسور صربستانی تیم ما مصدوم شد و مجبور شدیم به جای وی از صابر نریمان نژاد در ترکیب تیم استفاده کنیم، این جابه جایی تا حدودي تمرکز شاگردانم را بهم ریخت و در این بازی قدرت تیمی ما عامل بردمان شد./آق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.