سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کاهش قیمت تمام شده راهکاری برای رونق دادن به تولیدات ملّی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: كاهش قیمت تمام شده و بالا بردن كیفیت محصولات كشاورزی سیاستی است كه این سازمان با قرار دادن در سرلوحه فعالیت های خود برای رقابت با محصولات خارجی و رونق دادن به تولیدات ملّی در پیش می گیرد.

 

مسعود محمّدیان" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: ظرفیت های كار در بخش كشاورزی بسیار گسترده است و می توان با استفاده از ظرفیت های نهفته آن در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب قدم های اساسی برداشت.وی تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت های بخش كشاورزی در تحقق شعار' تولید ملّی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' ضروری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره ای به ظرفیت های نهفته در بخش های مختلف کشاورزی ادامه داد: حوزه های دام، شیلات، زنبورداری، كرم ابریشم، زراعی و گلخانه ای از جمله بخش هایی است كه می توان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های نهفته آنها تولید داخلی را افزایش و موقعیت های شغلی را فراهم نمود.

محمّدیان نقش یافته های تحقیقاتی را در افزایش تولید موثر دانست و یادآور شد: وارد كردن یافته های تحقیقاتی جدید به عرصه های مختلف كشاورزی از جمله برنامه هایی است كه این سازمان در سال جدید برای ارتقای تولید در سطوح كشاورزی و حمایت از سرمایه گذاری های این بخش پیاده خواهد كرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن اشاره ای به فرآوری محصولات کشاورزی اظهار داشت: حمایت از صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات كشاورزی به عنوان یكی از بخش های مهم این سازمان می توان به رونق گرفتن تولید داخلی كمك كرد.

محمّدیان با بیان نقش مثبت حمایت از کشاورزی و کاهش واردات محصولات غذایی تاکید کرد: كشاورزی بخشی است كه می توان با حمایت از آن علاوه بر تامین نیازهای داخلی، افزایش صادرات غیرنفتی محسوس خواهد بود./س

برچسب ها: کاهش ، تولیدات ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.