سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  رسول زیبا نژاد امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی گفت: تسهیلات پرداخت شده در این مدت در بخش کشاورزی 138 مورد است که انتظار می رود مجریان سایر طرح های تصویب شده نیز پس از عقد قرارداد با بانک های عامل در اسرع وقت نسبت به دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از طرح های نو و زودبازده باعث اشتغال زایی می شود، افزود:در نیمه نخست سالجاری تعداد 410 طرح به مبلغ 138 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

به گفته فرماندار بیله سوار از این تعداد، 184 مورد به ارزش 49 میلیارد ریال مصوب و 149 طرح به مبلغ 37 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

زیبانژاد با اشاره به اینکه این شهرستان دارای توانمندی های منحصر به فردی در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، بازرگانی، تجارت و صنایع تبدیلی می باشد افزود: بیله سوار مقام اول تولید سویا و عدس در سطح کشور و مقام نخست تولید گندم در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

 وی گفت : با توجه به وجود گمرک و بازارچه مرزی و فعالیت شرکت های واردات و صادرات از نظر بازرگانی و تجارت این شهرستان در درامزایی استان نقش ویژه ای دارد.

فرماندار بیله سوار همچنین با بیان اینکه روزانه سه هزار اتباع آذری به این شهرستان سفر می کند، توجه ویژه به بخش فرهنگی شهرستان و ساماندهی کمربندی بیله سوار، مجتمع آبرسانی خروسلو، راه های مواصلاتی و آب شرب روستایی را از کارهای مهم در این شهرستان برشمرد./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.