سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

کم آبی مهم‌ترین مشکل توسعه بخش کشاورزی مازندران

مهم‌ترین مشکل توسعه بخش کشاورزی مازندران کم آبی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مهم‌ترین مشکل توسعه بخش کشاورزی مازندران کم آبی است، آب گرفتگی در شش ماه از سال و کم آبی در همان زمین‌ها، در زمان مورد نیاز آب، از مشکلات عمده در این خصوص است.

عظیمی کسب رتبه برتر گواهینامه تولید نهال مرکبات، وجود مدرن‌ترین گلخانه گل رز کشور در آمل، نخستین استان دریافت کننده استاندارد تولید توت فرنگی، کسب برند تولید مرغ سالم از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان بهترین طیور کشور، وجود بزرگترین ومدرن‌ترین شالیکوبی کشور درکاهش شش درصدی ضایعات برنج را از موفقیتهای سازمان جهاد کشاورزی در مازندران بیان کرد.

وی بالا بودن هزینه تولید، ضایعات بالای محصولات زراعی و کمبود تجهیزات و امکانات کشاورزی از جمله کمباین را از مهم‌ترین دغدغه‌های بخش کشاورزی دانست.

وی تصریح کرد: مکان‌یابی برای ساخت باغ مادری در پیوند مرکبات سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، زیرا اگر باغ سالم و اصلاح شده داشته باشیم نهال سالمی خواهیم داشت و برای داشتن نهال سالم نیاز به پایه مادری سالم است که در این راستا برای اولین بار در کشور در مازندران دردو هکتار زمین این کار انجام شد./س

برچسب ها: مشکل ، کم ابی ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.