سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

عیادت استاندار چهارمحال و بختیاری از مصدمان حادثه رانندگی اتوبوس دانش آموزان بروجنی

استاندار چهارمحال و بختیاری، صبح شنبه با حضور در بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد، از مصدومان حادثه رانندگی اتوبوس کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان بروجن، عیادت كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
علی اصغر عنابستانی در این دیدار، از مصدومان سانحه رانندگی شب گذشته بستری در بخش زنان عیادت كرد و در گفتگو با مسئولان بیمارستان آیت اله كاشانی شهرکرد، در جریان وضعیت جسمانی و مداوای مصدومان این حادثه قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار، تسریع در مداوای مصدومان حادثه دیده را از مسئولان بیمارستان خواستار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، فرمانده انتظامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و جمعی از مسئولان استان استان چهارمحال و بختیاری، استاندار استان چهارمحال و بختیاری را در این دیدار، همراهی كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متآسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.