سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" برای هنرمندان اجرا می شود

نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" به کارگردانی علی یدالهی روز سه شنبه 2 آبان ساعت 18 برای هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نمایش که در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان روی صحنه است و با استقبال خانواده ها و مدارس تهران روبرو شده روز سه شنبه 2 آبان برای هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان اجرا می شود.

این نمایش زنده عروسکی ، داستان کلاغی را بیان می کند که عاشق طلاست و برای بدست آوردن توپی بزرگ از طلا سفری را آغاز می کند که طی آن با شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی آشنا می شود.

علی یدالهی کارگردان و طراح این نمایش ،انوش معظمی شاعر، محمد فرشته نژاد آهنگساز ، بهزاد جاودان فر طراح حرکت، فرحناز نادری طراح لباس، فریبا دلیری طراح ماسک و علی پورطبیب طراح پوستر و بروشور هستند.

در این نمایش شاد و موزیکال هدیه حاجی طاهری ، مهرنوش شریعتی و عاطفه پیرنظر ایفای نقش می کنند.

نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" ساعت 18 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله اجرا می شود. شماره های این مرکز 88966119 و 09199377965 برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر فعال است.عکس ها و آخرین اخبار این نمایش را می توانید در آدرس www.kalaghebala.blogfa.com مشاهده کنید./ي2
برچسب ها: نمایش ، یدالهی ، کلاغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.