سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحث تعلیق به طور کامل برطرف شد؛

قمري: مسابقات جام باشگاههاي آسيا فرصتی برای محک دوچرخه سواران است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: بحث تعلیق فدراسیون به طور کامل برطرف شده است و در حال حاضر نیز میزبان اولین رقابت های کاپ آسیا هستیم.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: 2 سال پیش فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان از طریق واعظ آشتیانی که ریاست کمیته پیست اسیا رابر عهده داشت موفق شد میزبانی رقابت های پیست آسیا را بر عهده بگیرد.

وی گفت:  این رقابت ها در سطح آسیا بی نظیر است و در حال حاضر اولین دوره این مسابقات در ایران پیگیری می شود.

قمری افزود:  با توجه به اینکه قرار است رقابت های قهرمانی آسیا اسفند ماه سال جاری در هندوستان برگزار شود به همین دلیل این رقابت ها ميدان خوبی است که نمایندگان کشورمان خود را محک بزنند و امیدوارم این رقابت ها در بهترین سطح برگزار شود.

وي ادامه داد: در حاشیه برگزاری این رقابت ها نماینده لهستانی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری نیز به ایران آمده است و همچنین  فدراسیون مبلغ 6 هزار دلار نیز به عنوان جایزه این مسابقات تعیین کرده است.

وی درخصوص بحث تعلیق فدراسیون اظهار داشت:  پیش از این تعلیق عنوانی بود که بر روی فدراسیون دوچرخه سواری گذاشته شده بودند و در این مدت تمام برنامه های فدراسیون به خوبی  پیش رفت.

 وی تصریح کرد: همچنین در این مدت دوچرخه سواران کشورمان در مسابقات مختلف حضور پیدا کردند و تنها در یک مورد موفق به حضور در جلسه ای در کشور هلند شدیم و خوشبختانه در حال حاضر  بحث تعلیق در سایت فدراسیون جهانی نیز به طور کامل برطرف شده است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین دوره از رقابت ها 10 تیم آسیایی و 3 تیم داخلی حضور دارند و به مدت 3 روز با یکدیگر  به رقابت می پردازند./آق

 

برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، سواری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.