سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رییس هیات کشتی استان اعلام کرد:

تعطیلی تمرینات تیم کشتی فرنگی خراسان رضوی به علت نبود بودجه

رییس هیات کشتی خراسان رضوی اظهار داشت: حدود 20 روز است که تمرینات تیم کشتی فرنگی استان که به صورت متمرکز در خانه کشتی مشهد برگزار می شد به دلیل نبود بودجه انجام نمی شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سیدعلی بامشکی گفت: در ماههای گذشته هر هفته و یا هر ده روز یکبار از فرنگی کاران مستعد سراسر استان دعوت می شد تا به همراه مربیان خود در تمرین مشترک زیرنظر حمید باوفا مربی کشتی فرنگی استان شرکت کنند که حدود 20 روز است این تمرین به دلیل نبود بودجه انجام نمی شود که امیدوارم با حل این مشکل ظرف چند روز آینده این تمرینات از سرگرفته شود.

وی افزود: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان از 30 مهرماه به مدت دو روز با حضور تیم های کشتی شهرستان های خراسان رضوی در خانه کشتی مشهد برگزار می شود و نفرات برتر در آذرماه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

رییس هیات کشتی استان بیان کرد: از هفتم آبان ماه نیز به مدت دو روز مسابقات کشتی فرنگی جوانان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد و نفرات برتر در قالب تیم استان در آذرماه در مسابقات قهرمانی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

بامشکی در مورد حضور تیم کشتی ثامن الحجج(ع) مشهد در لیگ برتر که سال گذشته توانسته بود با مربیگری حمید قشنگ به مقام قهرمانی لیگ دسته یک کشتی کشور دست پیدا کند، گفت: حضور این تیم در لیگ برتر منوط به اعلام تمایل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) برای حمایت مالی از آن می باشد که تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار برای حضور در لیگ برتر کشور اعلام آمادگی کرده است و فدراسیون یک ماه دیگر فرصت ثبت نام لیگ را تمدید کرد تا تیم های شرکت کننده به حدنصاب برگزاری لیگ برسند.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی همچنین از برگزاری مسابقات کشتی محلات مشهد با همکاری تربیت بدنی شهرداری در خانه کشتی استان خبر داد.

بامشکی افزود: این رقابت ها از سوی هیات کشتی مشهد روزهای چهارم و پنجم آبان ماه در رده سنی جوانان در دو بخش فرنگی و آزاد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی آزاد محلات مشهد نیز در رده سنی نونهالان و نوجوانان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آینده 11 و 12 آبان ماه در خانه کشتی استان برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ کشور نیز از 11 تا 19 آبان ماه با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور در تهران برگزار می شود، گفت: کشتی گیران واجد شرایط خراسان رضوی نیز با هزینه شخصی در این رقابت ها حضور خواهند داشت. /س


برچسب ها: رییس ، هیات ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.