سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

3 تن کشف مواد مخدر از سیستان و بلوچستان/ضبط بیش از 3 میلیون و 150 هزار لیتر مواد سوختی

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در اواخر هفته گذشته در پی سه عملیات انجام شده از اشرار و قاچاقچیان سه تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز در سردار ذوالفقاری در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه عملکرد دستگیری و کشف مواد مخدر اذعان داشت: در پی سه عملیات انجام شده توسط ماموران مرزبانی در دهانه ی صلات 6 نفر از اشرار در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند و بیش از سه تن مواد مخدر و شش قبضه انواع سلاح کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه در خصوص گفت: بیش از سه میلیون و 150 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 3 میلیون و 150 هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شد که نسبت به سال گذشته 75 درصد افزایش کشفیات داشته ایم که به دلیل افزایش قاچاق سوخت را می توان به اختلاف فاحش قیمت در داخل کشور و سایر از مرزها دانست.

*افراد وارد شده به مرز قرنطینه می شوند

سردار ذوالفقاری در این راستا اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری وبا و همکاری با سازمان وزارت بهداشت افراد وارد از طریق مرزها توسط مرزبانی قرنطینه می شوند و بعد از بررسی ندانستن بیماری وبا به داخل کشور وارد می شوند.

وی در پایان در خصوص توسعه عمرانی مرزها گفت: مرزهای کردستان بیش از 90 درصد مستحکم و نیروهای استقراری در آن مستقر شدند ولی در مرزهای آذربایجان امیدواریم با دریافت اعتبارات دولت مرزهای استان آذربایجان با روند بیشتری مستحکم و پایگاه های مربوطه در آن به وجود آید./ف

برچسب ها: سبلا ، لعهخ ، چات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.