سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

50 میلیارد تومان شهرداری‌ها تحقق یافت

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌های استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/جلیل جعفری بنه خلخال افزود: با تلاش مجمع نمایندگان استان این رقم اختصاص یافته و هفته آینده با دستور صریح معاون اول رئیس جمهور توزیع استانی و شهرستانی آن نیز انجام می‌شود.

وی سهم شهرستان‌های جنوب استان را از این رقم حدود 20 درصد اعلام کرد و گفت: بر اساس جمعیت ساکن در جنوب استان 20 درصد سهم 50 میلیارد تومانی بین چهار شهرداری این مناطق توزیع می شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: 80 درصد این اعتبار بلاعوض نیز به شهرداری‌های دیگر مناطق استان اردبیل توزیع می شود تا شهرداری‌ها بتوانند در عمران شهری مشکلات و نارسایی‌های اعتباری خود را برطرف کنند.

وی همچنین از اخذ مجوز برای قرار گرفتن چهار سد شهرستان‌های خلخال و کوثر در ردیف بودجه سال آینده خبر داد و گفت: یکی از این سد‌ها سد زرج‌آباد است که با توجه به استعدادهای منطقه می‌تواند به سرعت تکمیل شده و بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: با توجه به استعدادهایی که در شهرستان‌های خلخال و کوثر در بخش کشاورزی، باغی و صنایع تبدیلی وجود دارد جمع‌آوری آب‌های سطحی و تامین نیاز باغداران و کشاورزان نیز اهمیتی خاص دارد./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.