سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تعهد دبیری دارند / جایگاه ویژه دوره ابتدایی در نظام رتبه بندی معلمان

وزير آموزش و پروش گفت: تمام دانشجویانی که در دانشگاه شهید رجایی پذیرفته می شوند باید بدون اسثتثنا تعهد دبیری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مراسم سلسله مباحث جایگاه و نقش دانشگاه فرهنگیان در نظام آموزش و پرورش که هم اکنون در دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است حمیدرضا حاجی بابایی گفت: تمام دانشجویانی که در دانشگاه شهید رجایی پذیرفته می شوند باید بدون استثنا تعهد دبیری داشته باشند.

وی افزود: در نظام رتبه بندی معلمان جایگاه ویژه ای برای دوره ابتدایی در نظر گرفته می شود.

حاجی بابایی ادامه داد: علت ایجاد پایه ششم این بود که شاخص ها و اهداف تعریف شده برای ابتدایی در 5 سال قابل تحقق نبود و نیاز به یک سال اضافه احساس می شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هیچ دانشگاهی در کشور دانشگاه فرهنگیان نمی شود گفت: حساس ترین مسئله در دانشگاه فرهنگیان مسئله هیئت علمی دانشگاه که خود شأنیت دارد.

حاجی بابایی افزود: 320 هزار کلاس ابتدایی داریم که در درصد بالایی از این کلاس ها هیچ مشکلی نمی توان یافت.

وی ادامه داد: در طول 33 ساله گذشته این اولین سالی است که در شهریور 131 میلیون جلد کتاب تولید و به دورترین نقطه ارسال می شود.

حاجی بابایی افزود: با شکل و شمایل قبلی اصلا امکان به وجود آمدن دانشگاه فرهنگیان نبود و دانشگاه فرهنگیان حلقه مفقود شده ای بود تا تربیت معلمان شایسته را برای دانش آموزان داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان صحبت کنیم مباحث بسیار زیاد است افزود: از این به بعد باید بگوییم آموزش و پرورش بعد از تحول و قبل از تحول بنیادین به چه صورت بوده است؟ چرا که تحول بنیادین هنوز شکل نگرفته و آن چه که شروع شده زیر ساخت های تحول بنیادین است./ف

برچسب ها: منت ، مکنت ، کمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.