سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

اعمال تحریم علیه ایران از سوی دشمنان فقط برد تبلیغاتی دارد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اعمال تحریم های جدید از سوی دشمنان علیه ایران اسلامی به عنوان جنگ روانی شناخته می شود و فقط برد تبلیغاتی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، آیت الله 'عباسعلی سلیمانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: كشورهای دنیا برای تامین انرژی مورد نیاز خود به سرمایه های خدادادی موجود در خاك جمهوری اسلامی ایران نیاز دارند بنابر این نمی توانند تحریم ها را به مدت طولانی علیه كشور ما ادامه دهند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینكه وزرای 37 كشور اروپایی دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران تصویب كردند اظهار داشت: بهانه این كشورهای از اعمال تحریم علیه ایران متوقف كردن برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری گفت: ایران راه و هدف خود را در اجرای برنامه های هسته ای می داند و قرار گرفتن وزارت نیرو، شركت های نفت و گاز، صنعت، معدن و بانك مركزی كشور در لیست تحریم هیچ تاثیری در توقف برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان سعی دارند صدای ایران را كه ندای بیدارسازی بشریت است كم كنند بنابر این پخش مجموعه برنامه های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی در قالب 9 شبكه تلویزیونی را قطع كردند.
آیت الله سلیمانی تاكید كرد: اما باید بدانند قدرت تفكر و عظمت موقعیت ایران به عنوان تنها كشوری كه توانست معادلات جهانی را بر هم بزند و طی سه دهه گذشته در برابر قدرت های استكباری با سربلندی ایستادگی كند همواره در آنتن شبكه های تلویزیونی كشورهای دنیا باقی خواهد ماند.
نمایند مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران همان گونه كه تاكنون صبورانه در برابر تحریم های اعمال شده از سوی دنیای استكبار با قدرت ایستادگی كردند از این پس نیز در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش مسوولان نظام مقاومت خواهند كرد./س

برچسب ها: نماز ، جمعه ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.