سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بستر گردشگری الکترونیک در خراسان رضوی ایجاد می شود

مدیر موسسه توسعه گردشگری وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: بستر گردشگری الکترونیک در استان ایجاد می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محسن لشگری اظهار داشت: اجرای سیاست تحول نظام اداری و ارائه خدمات دولتی به صورت الکترونیک نقش موثری در توسعه زیرساخت های گردشگری الکترونیک دارد.

وی افزود: در این راستا باید نقشه راه توسعه گردشگری الکترونیک در چارچوب شهر الکترونیک تهیه و زمینه لازم برای انجام اقدامات خلاقانه و مدرن در حوزه گردشگری فراهم شود.

مدیر موسسه توسعه گردشگری با تاکید بر داشتن خلاقیت در برنامه ریزی های مربوط به توسعه گردشگری داخلی و خارجی، بیان کرد: می توان با نوآوری در تمام خیابان ها، پارک ها و گوشه و کنار شهر با ایجاد نمادها، آبشارها، فواره ها، چراغ های الوان و طرح های خیره کننده گردشگران را جذب نمود.

لشگری گفت: صادرات کشور ما نباید محدود به نفت و مشتقات نفتی باشد، گردشگری فرصتی مناسب برای برون رفت از صادرات تک محصولی است.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های موجود گردشگری در استان و ایران، به راحتی می توان صادرات کشور را افزایش داد.

مدیر موسسه توسعه گردشگری وجود آثار متعدد باستانی را از ظرفیت های توسعه گردشگری دانست و بیان کرد: سرمایه گذاری در میراث فرهنگی علاوه بر معرفی قابلیت های گردشگری به مردم داخل و خارج از کشور، می تواند ارزآور و موجب شکوفایی اقتصادی باشد.

برچسب ها: مدیر ، موسسه ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.