سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مسئولان روحیه تعامل و همدلی خود را ارتقاء دهند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: پاسخگویی درست به مطالبات اقشار مختلف جامعه در گروی تعامل مسئولان است پس باید مسئولان این روحیه را در خود ایجاد کرده و از تنش بپرهیزند.

رسول خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: برای اینکه در کشورمان اجرای امور مختلف در مسیر صحیح خود قرار گیرد، باید متولیان قوای سه‌گانه مجریه، مقننه و قضاییه با یکدیگر همکاری کنند همچنین وجود ارتباط صمیمی بین آنها را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جلب رضایت مردم در گروی همکاری نزدیک و شانه‌به‌شانه مسئولان است، ادامه داد: باید به طور جدی از ایجاد فضای آلوده به تنش در سطوح مختلف خودداری کرد و بر توسعه اتحاد و نزدیک‌کردن دل‌ها به یکدیگر تلاش شود، چرا که این مسئله رضایت رهبری و ناکامی دشمن را به دنبال دارد.

این نماینده مجلس به اهمیت شکل‌گیری فضای آرام در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: برای اینکه خدمات مناسب، به‌هنگام و رضایت‌بخش به اقشار مختلف جامعه ارائه شود، باید محیطی آرام فراهم کرد که در تحقق‌یافتن این موضوع رسانه‌های جمعی ‌نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب به مناطق مختلف دنیا بیان داشت: امروزه با وجودی که 33 سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، کشورهای مختلف از برکات این انقلاب بهره‌مند شده و علیه حکومت‌های خودکامه برخاسته‌اند از این‌رو انتظار می‌رود در داخل کشور نیز بیشتر از گذشته برای تحقق هدف نهایی یعنی آرمان‌های امام خمینی(ره) تلاش شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با اظهار به اینکه یکی از نکته‌های مورد توجه امام خمینی(ره) ایجاد ید واحد و وحدت کلمه در جامعه است، اظهار داشت: باید در راستای اتحاد قوا و دستگاه‌های مختلف گام برداشته شود و موازین قرآنی به مرحله اجرا درآید./س

برچسب ها: همدلی ، سردشت ، ارومیه ، اهمیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.