سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ناقوس سقوط رژيم صهيونيستي به صدا درآمده است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژيم صهيونيستي با اقدامات خصمانه خود بيش از پيش پوشالي بودن خود را به اثبات رسانده لذا مي‌بينيم اکنون، ناقوس سقوط اين رژيم به صدا درآمده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجاوز رژيم غاصب صهيونيستي به مسجد الاقصي،گفت: رژيم صهيونيستي با حملات مکرر به مردم فلسطين و مسجدالاقصي، سعي در جبران شكست‌هاي جنگ 33 روزه و محاصره غزه را داشته تا از اين طريق بتواند به مقاصد شوم خود برسد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه امروز، رژيم صهيونيستي به هر شيوه و ابزاري براي صدمه به قدس شريف متوسل شده است، افزود: رژيم صهيونيستي بديهي‌ترين اصول انساني، اخلاقي و حقوقي را زيرپا گذاشته و براي كشتار گسترده ملت فلسطين و ديگر ملتهاي منطقه، انواع تسليحات را به كار گرفته است.

قوام با اشاره به اينکه رژيم غاصب صهيونيستي در اهداف شيطاني خود به هيچ نتيجه‌اي نخواهد رسيد، تصريح کرد: صهيونيست‌ها به بهانه تغيير در قدس سعي در تسخير قبله اول مسلمانان را دارند كه با هوشياري و حضور در صحنه کشورهاي اسلامي، اين ترفند آنها ناكام خواهد ماند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: رژيم صهيونيستي با اقدامات خصمانه خود بيش از پيش پوشالي بودن خود را به اثبات رسانده لذا مي‌بينيم اکنون، ناقوس سقوط اين رژيم به صدا درآمده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: بحران ، سوریه ، حربه ، تجاوز ، قدس ، شریف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.