سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كنعاني مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رجز خوانی‌هاي صهيونيست‌ها به دلیل افول قدرت آنها در منطقه است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: رژيم صهيونيستي با راهبرد تهدید می‌خواهد خود را زنده نمایش دهد، چرا که اين رژيم اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشد، لذا اين عربده کشی‌ها و رجز خوانی‌ها در واقع به دلیل افول قدرت رژيم صهيونيستي و آمريکا در منطقه است.

كنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديدهاي اخير رژيم صهيونيستي عليه کشورمان گفت: آنچه توسط رسانه‌ها به نقل از محافل اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی در مورد تهاجم نظامی علیه ایران مطرح می‌شود در راستای جنگ روانی و ایجاد تردید و ناآرامی در میان مردم بوده، اما دشمنان بايد بدانند که نقشه شوم آنها هرگز اجرايي نخواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به وضعيت کنوني رژيم صهيونيستي،افزود: عملکرد رژیم صهیونیستی هم‌اینک به گونه‌ای‌ است که تمامی کشورهای دنیا بجز آمريکا سر ناسازگاری با این رژیم دارند، لذا آنها در جایگاهی نیستند كه بخواهند تهدیدهای خود علیه ایران را عملی كنند و تهديداتشان جنبه تبلیغاتی و رواني دارد.

كنعاني مقدم تصريح کرد: رژيم صهيونيستي با این تهدیدات می‌خواهد خود را زنده نمایش دهد چرا که اين رژيم اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشد، لذا اين عربده کشی‌ها و رجز خوانی‌ها در واقع به دلیل افول قدرت رژيم صهيونيستي و آمريکا در منطقه است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: رژيم غاصب صهيونيستي آگاه است که  ايران ابرقدرتی فرا منطقه‌اي بوده و توانايي وارد كردن ضربه سنگين و سختی به این رژیم را دارد، بنابراین تمام تهدیدهای بی‌اساس  این رژیم ناشی از نگرانی و آشفتگی است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: تهدیدات ، رژیم ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.