سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

عدالت محوری در احداث فضاهای ورزشی ویژگی مهم دولت دهم است

معاون حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: عدالت محوری و ایجاد توازن در ساخت فضاهای ورزشی شهرستانها متناسب با سرانه كشور، از ویژگی های مهم دولت دهم است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رسولی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح طرح های ورزشی استان مرکزی در اراک افزود: در دولت نهم و دهم به اندازه تمام دولت های پیشین برای احداث سالن و چمن ورزشی فعالیت شده است.

وی گفت: رییس جمهوری همواره بر ترویج ورزش در میان مردم كشور و برنامه ریزی جهت ارتقا سلامت جامعه تاكید دارند.

وی بیان كرد: دكتر احمدی نژاد به فدراسیون های ورزشی اعلام كرده است كه ورزشكاران ایرانی باید در بازیهای المپیك جزو 10 رتبه نخست، پارالمپیك بین هشت تیم برتر و در بازی های آسیایی، ورزشكاران برای دریافت سكوهای برتر، برنامه ریزی و تلاش كنند.

رسولی نژاد اضافه كرد: اكنون سرانه فضاهای ورزشی در كشور 60 سانتیمتر است كه باید تلاش كنیم تا پایان سال 92 این سرانه را به یك متر ارتقا دهیم.

معاون حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: برای رسیدن به استانداردهای موردنظر و افزایش سرانه فضای ورزشی تا پایان برنامه پنج ساله به یك و نیم متر بكوشیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر 45 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان مركزی وجود دارد كه با ابلاغ اعتبارات عمرانی، می توانیم به كار تكمیل این پروژه ها سرعت دهیم./س

برچسب ها: عدالت ، احداث ، فضای ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.