سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

ولایت فقیه مهم‌ترین عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامی

امام جمعه بجنورد گفت: ولایت فقیه مهم‌ترین عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامی در طول سه دهه گذشته است.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته درجمع نماز گزاران با اشاره به استقبال با شکوه وگسترده مردم از رهبرمعظم انقلاب افزود: مردم با این استقبال با شکوه ثابت کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه و همیشه به آرمانهای انقلاب وفادار خواهند بود.

وی حضور رهبر در استان را بزرگ ترين رويداد هفته و افتخاري بزرگ براي مردم دانست وخطاب به مسئولین تاکید کرد: باتوجه به فرمایشات رهبری این مردم شایسته هرگونه خدمتی هستند.

خطیب جمعه بجنورد هم چنين ساده زيستي را از مهم ترين خصايل ايشان برشمرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبري اين مدت را در يک اتاق معمولي سپري و غذاهاي ساده ميل کردند و اين نشان مي دهد رهبري محصل مکتب اسلام و انبيا هستند.

حجت الاسلام یعقوبی بجنورد با اشاره به ارسال نامه های مردمي به رهبر انقلاب اسلامي ايران طي مدت حضورشان در استان گفت: بيشتر نامه هاي مردم خراسان شمالي دل نوشته هايي بود که آدرس و نام نويسنده آن مشخص نبود و اين نشان دهنده صبر و قناعت مردم اين خطه است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان رهبري در مورد ويژگي هاي زندگي اسلامي وجود ايمان و داشتن يک ايدئولوژي اسلامي را لازمه يک زندگي سعادتمندانه و به دور از يک زندگي مادي و حيواني دانست.

یعقوبی گفت: جمعه آينده نماز جمعه اقامه نمي شود و به جاي آن ساعت 7 صبح نماز عيدقربان در مصلاي امام خميني (ره) بجنورد برپا خواهد شد./س
برچسب ها: ولایت ، فقیه ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.