سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اهانت به ساحت پيامبر(ص) باعث هوشياری بيشتر نيروهای دينی و ارزشی شده است

بخشدار رودهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و چنين رفتارهای مغرضانه‌ای از سوی استكبار را ناشی از گسترش بيداری اسلامی در منطقه و ناتوانی دشمنان در برابر عظمت اسلام دانست.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ضمن محكوم كردن هتك حرمت پيامبر اكرم(ص)، چنين رفتارهای مغرضانه‌ای از سوی استكبار را ناشی از گسترش بيداری اسلامی در منطقه و ناتوانی دشمنان در برابر عظمت اسلام دانست و گفت: اهانت به پيامبر اكرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی مستكبران در برابر عظمت اسلام است.

وی افزود: انتشار اين فيلم و توهين به مسلمانان بيانگر بيداری اسلامی و پيروزی مسلمين است و بی‌شك صهيونيست‌ها با دين‌ستيزی به دنبال اثبات حضور خود در منطقه هستند.

بخشدار رودهن  با اشاره به اینکه اين عمل وقيحانه دشمنان باعث هوشياری بيشتر نيروهای دينی و ارزشی شده است اضافه کرد: آمریکا و صهیونیسم از قدرت اسلام می‌ترسند چراکه اسلام با وحدت مسلمانان دارد جهانی می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگردان و بازیگران این فیلم از فطرت انسانیت خارج هستند گفت: اسلام کامل‌ترین دین است و پیامبر در صدر اسلام است و مسلمانان نمی‌توانند اهانت به اسلام را تحمل کنند.

وی افزود: این فیلم هدفی سیاسی را دنبال می‌کند و به دنبال تخریب وحدت مردم با ادیان مختلف است ولی دشمن بداند که با این کار وحدت و همدلی مردم بیشتر شد و در کنار هم به اعتراض به این عمل ننگین پرداختند.

بخشدار رودهن دولت آمریکا و صهیونیسم را مقصر ساخت این فیلم خواند و گفت: سازندگان این فیلم اگر پشتوانه محکمی نداشتند هرگز جرأت چنین جسارتی را نداشتند چرا که آنان در مقابل خروش مسلمانان ترسو و بزدل هستند واین دولت‌های ننگینشان است که از چنین شخصیت‌های حمایت می‌کند.

طاهر خانی گفت: در طی چند روز اخیر ایران صحنه‌ای از قدرت اسلام را به نمایش گذاشت و برادارن و خواهران ادیان مختلف در کنار هم توهین به رسول‌الله (ص) را با خشم و نفرت محکوم کردند.

وی افزود: از دیدگاه دولت‌های هم پیکان با آمریکا و اسرائیل تمام مردم جهان باید تحت سلطه ابرقدرت‌ها بوده و اسلام باید به عنوان دینی گوشه‌گیر شناخته شود اما مسلمانان با اجرای انقلاب‌های نشات گرفته از بیداری اسلامی تمام نقشه های آنان رابرهم زده‌اند./س

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، استکبار ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.