سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ معاون استاندار تهران:

برای سرمایه گذاران شرکت های دانش بنیان فرش قرمز پهن کنیم

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باره تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: باید برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان را دارند، فرش قرمز پهن کنیم.

ˈمحمدرضا محمودیˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهداف سال تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی، تسهیل مسیر برای سرمایه گذاران از سوی مسوولان را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی نیازمند ارتقای کمی و کیفی تولید ملی است، گفت: حمایت از سرمایه ایرانی دارای مفاهیم بسیارعمیق در مراقبت و جلوگیری از هدررفت سرمایه و هزینه اصولی آن برای افزایش بهره وری است.

محمودی، با تاکید بر اینکه تقویت و حمایت از شرکت های دانش بینان سبب ارتقای سطح علمی و تولید کشور می شود، افزود: برای حمایت از نخبگان درصدد هستیم تا از مشاوران جوانان نخبه در استان بهره مند شویم و لازم است سایر مسوولان و فرمانداران در شهرستان نیز این ایده را عملی و از تفکر نخبگان برای تحقق اهداف تبیین شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بزودی حکم مشاوران جوان نخبه را در استانداری صادر خواهیم کرد، گفت: لازم است این ایده کارآمد به سایر سازمان های استان نیز تسری یابد.

معاون استاندار تهران درباره ضرورت معماری اسلامی در بناهای مختلف شهری و اداری در سطح استان از مدیران و معاونان شهرستان ها خواست بسترهای لازم برای تفریح سالم را فراهم و از آغاز فعالیت های عمرانی ممانعت و پروژه های عمرانی در حال اجرا را تکمیل کنند.

محمودی با اشاره به آغاز تحریم های استکبار در سال 91 این سال را استثنایی دانست و گفت: با استفاده از نخبگان، تحریم های استکبارگران موجب پویایی و شکوفایی صنعت کشور می شود؛ همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس امام راحل جنگ را برای نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت می دانستند.

وی افزود: تحریم ها و تهدیدهای دشمن نعمتی ارزشمند برای تعالی کشور در عرصه های مختلف بخصوص حمایت از تولید ملی مبتنی بر دانش است و به برکت تحریم ها، نقاط ضعف را شناسایی و مرتفع خواهیم کرد.

محمودی با بیان اینکه امروز نیز در حال جنگ هستیم، اما شیوه و نحوه جنگیدن تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: اینک مانند گذشته دشمن در مقابل ما قرار ندارد تا او را شناسایی کنیم، جنگ امروز، جنگ نامردی است که به صورت مخفیانه، از پشت خنجر زدن، زیرساخت ها را از بین بردن و فشار اقتصادی وارد کردن با حربه های غیرانسانی است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.