سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعتی قبل از اولین نبرد مهرام و الریاضی در لبنان

بلیت های گران برای کنترل تماشاگران لبنانی

در حالی که بازی تیم های مهرام و الرایضی لبنان در اخرین روز مرحله مقدماتی بازیها تا ساعتی دیگر اغاز می شود بلیت های گران بازی ها باعث شده تا از فشار احتمالی و ازدحام بیش از حد تماشاگران کاسته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در لبنان؛ساعاتی قبل از شروع دیدار اول مهرام والریاضی انفجاری در محله مسیحی نشین بیروت رخ داد که نگرانی خاصی برای اعضای تیم مهرام ایجاد نکرد و یک ساعت و نیم قبل ازشروع مسابقه تیم وارد سالن اختصاصی الریاضی شد.
هر چند قیمت بلیتهای این دیدار نسبت به سایر مسابقات گرانتر بود و جایگاه ارزانتر سه و نیم و جایگاه ویژه 13 و نیم دلار قیمت داشت باز هم تماشاگران زیادی وارد سالن هزار نفری الریاضی شدند.
 قطعی برق که روز قبل در میانه بازی با ترکمنستان اتفاق افتاده بود این بار یک ساعت پیش ازشروع مسابقه پیش آمد و بازیکنان الریاضی در همین زمان در میان تشویق تماشاگران خودی وارد زمین شدند.
بازیکنان مهرام نیز پس از صحبتهای آخر مصطفی هاشمی در رختکن وارد زمین شدند که تنها بازیکنانی مثل صمد نیکخواه و مهدی کامرانی با واکنش تماشاگران حریف روبرو شدند.
البته زمان ورود کل تیم به زمین هم تماشاگران به صورت متحد کلماتی را برای به هم ریختن بازیکنان می گفتند که معنی خاصی برای اعضای تیم مهرام نداشت.
هواداران الریاضی با کوبیدن پا بر روی سکوها سرو صدای فراوانی ایجاد کرده و موزیک بلندی نیز برای دقایقی در سالن پخش شد.
داوران این دیدار آنتون، آرسن و یوگنی هر سه از کشور قزاقستان هستند.بازی راس ساعت 17:30 به وقت تهران آغاز می شود/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.