سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات بزرگ ضددولتی در انگلیس ؛ فردا

در اعتراض به طرح های ریاضت اقتصادی که دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس درنظر دارد در کشورش به اجرا گذارد، قرار است فردا شنبه هزاران نفر در خیابانهای لندن تظاهرات کنند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ کنگره اتحادیه های صنفی انگلیس ،کنفدراسیونی که سازمان ها و اتحادیه های صنفی اصلی این کشور را در خود جای داده است، اعلام کرد با فراخوانی که ما در سراسر کشور داده ایم انتظار داریم فردا هزاران نفر در پایتخت کشور گرد هم آیند تا در اعتراض به طرح های ریاضت اقتصادی دولت دیوید کامرون تظاهرات کنند.

قرار است تظاهرات مشابهی نیز در گلاسگو و بلفاست نیز برگزار شود.

برندان باربر دبیر کل کنگره اتحادیه های صنفی انگلیس در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت اکنون بیش از هر زمان دیگر معلوم شده است که طرح های ریاضت اقتصادی دولت کامرون در حال شکست خوردن است. چون جمعیت بیکار کشور اکنون به بیش از دو و نیم میلیون نفر رسیده است و سه میلیون نفر دیگر نیز کار تمام وقتندارند. از این گذشته ، از سه سال پیش بدین سو حقوق کارمندان و کارگران نیز بی وقفه روند کاهشی طی می کند.

در ماه مارس سال 2011 نیز به دعوت همین کنگره اتحادیه های صنفی انگلیس در اعتراض به سیاست های دولت انگلیس تظاهرات بزرگی در لندن با شرکت بیش از دویست و پنجاه هزار نفر برگزار شد که بزرگترین تظاهرات از سال دو هزار و سه تا این مقطع زمانی بود. تظاهرات بزرگی نیز در سال دو هزار و سه در لندن برگزار شده بود اما آن تظاهرات نه در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت بلکه در اعتراض به اقدام نظامی انگلیس در عراق بود .
برچسب ها: تظاهرات ، انگلیس ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.