سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار دهها پرونده سوءاستفاده اخلاقي در آمريکا

با انتشار اسنادی درباره سوء استفاده جنسی از کودکان در سازمان پیشاهنگی آمریکا، فعالیت های این سازمان وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه الجزیره ؛ برای چند دهه اسناد مربوط به سازمان پیشاهنگی جزء محرمانه ترین اسناد به شمار می آمد. این اسناد حاوی جزییات دقیقی از هزار و دویست مورد سو استفاده غیر اخلاقی کارکنان افتخاری و کارکنان رسمی این سازمان از کودکان است.

پرونده سو استفاده از کودکان هنگامی منتشر شد که یک تن از قربانیان پس از سالها علیه این سازمان اقامه دعوی کرد.این پرونده ها که به پرونده های به اصطلاح انحراف جنسی شهرت دارد حاوی اطلاعاتی درباره گزارشهای سو استفاده از کودکان چهل و نه ایالت در دهه های هزارو نهصد و شصت تا دهه هزار و نهصدو هشتاد است.

در بسیاری از این پرونده ها قربانیان گفتند مسئولان این سازمان از والدین خواستند از اعلام موارد مشکوک به پلیس خودداری کنند.

فرانک اسپینلی، از قربانیان کودک آزاری گفت رئیس این موسسه در دهه هزارو نهصدو هفتاد به مدت دو سال از وی سو استفاده می کرده است.

در پی انتشار این اخبار ، مسئولان این موسسه دستور بررسی سوابق کارکنان داوطلب را صادر کردند و خواستار ارائه گزارش های مربوط به بدرفتاری با کودکان شدند.

رئیس سازمان پیشاهنگی نیز به خاطر بدرفتاری با کودکان عذرخواهی کرد و اذعان کرد در برخی موارد این سازمان آنگونه که باید نتوانسته است از پسرها مراقبت کند.اما از دیدگاه کودکانی که زندگی آنها به خاطر پنهان کاری مسولان این موسسه تباه شده است ، دیگر برای عذرخواهی دیر شده است. 
برچسب ها: آمریکا ، انتشار ، اخلاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.