سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار تلفات امروز انفجار بیروت: 11 کشته و 100 زخمی/رئیس بخش اطلاعات امنیت ملی لبنان در این انفجار کشته شد

آخرین خبرها حاکی از کشته شدن 11 نفر از جمله رئیس بخش اطلاعات امنیت لبنان و زخمی شدن 100 نفر در انفجار امروز در شرق بیروت است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العربیه، سرهنگ"'وسام الحسن" رئیس بخش اطلاعات امنیت ملی لبنان در انفجار امروز میدان ساسین در منطقه "الاشرفیه" بیروت کشته شد.
وی از چهره‌های مورد حمایت جریان 14 مارس بود.
این انفجار در منطقه الاشرفیه که در آن مقر حزب "کتائب"، مقر جناح چهاردهم مارس، ساختمان وزارت ارتباطات وجود دارد، رخ داد، اما خیابان ابراهیم منذر محل انفجار خیابان مسکونی است و برخی احتمال می دهند خودروی بمب گذاری شده در این خیابان قرار داده شد چون دور از نظارت است.

صلیب سرخ اکنون زخمی شدگان را به بیمارستان رزق منتقل می کند، نیروهای امنیتی محل حادثه را به محاصره در آورده اند تا اطلاعات لازم برای آغاز تحقیقات جمع آوری کنند.

خسارت مادی زیادی آن باعث شد یکی از افراد سرشناس این منطقه در برابر دوربین رسانه ها فریاد بزند تا پیامی به نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان ارسال کند ، مبنی بر اینکه میقاتی باید یک کمیته تحقیق را به این منطقه اعزام کند و خسارتهای وارد شده به ساکنان این محله از قشر متوسط و ضعیف را پرداخت کند.


برچسب ها: انفجار ، بیروت ، کشته ، الاشرفیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.