سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا انجام مي شود؛

معرفي صادر کنندگان نمونه و ممتاز

معاون کمک هاي تجاري سازمان توسعه تجارت گفت: فردا و همزمان با روز ملي صادرات، 45 صادر کننده نمونه و چهار صادر کننده ممتاز معرفي مي شوند.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،کيومرث فتح الله کرمانشاهي افزود: در اين مراسم  همچنين از سه تشکل صادراتي نمونه نيز که پارسال بيشترين حمايت را از صنف خود در صادرات داشته اند قدرداني مي شود.
وي اضافه کرد: صادركنندگاني كه در سال هاي گذشته بيش از 5 بار متوالي به عنوان صادركننده نمونه شناخته شده باشند بر اساس آيين نامه جديد، صادركننده ممتاز به شمار مي آيند و از آنها تجليل مي شود.
کرمانشاهي ادامه داد: متقاضيان ثبت نام شده در سامانه الكترونيكي روز ملي صادرات، 584 واحد توليدي بود که نتيجه نهايي فرايند انتخاب صادركنندگان نمونه امسال نيز منجر به معرفي 41 بنگاه نمونه صادراتي شد.
وي گفت: صادرکنندگان نمونه امسال در بخش هاي برق و مكانيك، كشاورزي، صنايع غذايي، معدن و صنايع معدني، خدمات، نساجي و پوشاك، پتروشيمي و صنايع شيميايي، هايتك و بازرگاني عمومي و از استان هاي تهران، آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي، و يزد، فارس، كرمان، قزوين و مازندران، مركزي، زنجان، چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، لرستان، بوشهر و اردبيل هستند.
برچسب ها: صادرات ، نمونه ، ممتاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.