سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه 25 جلدی تاریخ استعمار برای نوجوانان

مهدی میركیایی که تالیف مجموعه "تاریخ استعمار در جهان" ویژه نوجوانان را در 25 جلد در دست دارد گفت:هم اکنون مشغول تحقیق و فیش برداری هستم و از ابتدای سال 92 شروع به نوشتن این مجموعه می کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مهدی میرکیایی؛ نویسنده و پژوهشگر با اشاره به این‌که برای نوشتن این کار با دفتر ادبیات کودک و نوجوانان حوزه هنری قرارداد بسته است؛ افزود: از ابتدا هم قرارمان این بود که تا پایان سال 91 به تحقیقات فیش برداری اختصاص داده شود و از سال 92 کار نوشتن آن را شروع کنم.
میرکیایی کار تحقیق مجموعه مستند 25 جلدی «تاریخ استعمار در جهان» را گسترده خواند و گفت: از آنجا که موضوعات مورد تحقیق و دوره های تاریخی مورد پرداخت گسترده است، باید فیش برداری همه مجلدات به طور همزمان انجام گیرد.
وی ادامه داد: با روندی که کار طی می کند امیدوارم تا پایان فروردین ماه نخستین جلد این مجموعه را به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تحویل داده و سپس در طول سال 92 هر ماه یک جلد را به این دفتر ارائه دهم تا کارهای آماده سازی آن انجام شود.
میر کیایی در پایان گفت: هر یک از کتاب های این مجموعه 25 جلدی قرار است در حدود 100 صفحه و در قطع رقعی به چاپ برسد.
لازم به ذكر است؛ مجموعه 25 جلدی «تاریخ استعمار در جهان» ویژه گروه سنی نوجوان بوده و موضوعاتی از قبیل «آغاز عصر استعمار»، «اكتشافات دریایی»، «كشف سرزمین های جدید»، «ایجاد مستعمرات»، «استعمار نو»، «استعمار فرا نو» و ... را در بر می گیرد که به قلم مهدی میرکیایی و به همت دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری، از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید./ص

برچسب ها: کتاب ، ادبیات ، حوزه ، هنری ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.