سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم فعالیت اعضاي جنبش تسخير وال استريت در کالیفرنیا

طرفداران جنبش تسخیر وال استریت یکسال پس از آغاز آن با شکلی جدید در جنوب کالیفرنیا و شهر لس آنجلس به فعالیت خود ادامه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه راشا تودی ، رامون گالیندو خبرنگار این شبکه تلویزیونی در لس آنجلس گزارش داد: این بار طرفداران این جنبش به جای حضور در چادرهای خود در جنوب شهر در خانه افرادی که بانک قصد مصادره آنها را دارد مستقر شده اند و از مصادره ای خانه ها جلوگیری می کنند.
خاویر هرناندز که خانه اش به خاطر بدهی در آستانه مصادره بوسیله بانک قرار دارد گفت: اعضای جنبش تسخیر سی و چهار روز است که خانه مرا حفظ کرده اند.
اعضای جنبش تسخیر وال استریت در اطراف خانه هرناندز چادر زده اند و تلاش بانک آمریکا برای مصادره خانه وی را بی نتیجه گذاشته اند.
اولیسز هرناندز یکی دیگر از افرادی که بانک به دنبال مصادره خانه اش است می گوید: ما قدرت مردم را می بینیم و نیروهای اجرای قانون طرفدار ما نیستند و اگر شما قدرت مردم را داشته باشید می توانید مقاومت کنید.
اعضای جنبش تسخیر وال استریت در منطقه سنت فرناندو در تلاش هستند از مصادره چهار خانه مسکونی جلوگیری کنند و به نظر می رسد چهره جنبش تسخیر وال استریت در جنوب کالیفرنیا در یکسال اخیر دچار تغییرات شده اما قدرت مقاومت آنها حفظ شده و آنها هنوز بر روی این موضوع که برای نود و نه درصد مبارزه می کنند تاکید دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.