سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش تعداد استان‌هاي مجهز به سيستم كنترل راه‌ها

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: تعداد استان‌هاي كشور كه مجهز به كنترل مركز راه‌هاي استان مي‌شوند تا پايان سال به 25 استان مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شهريار افندي زاده رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: تاكنون 18 استان مجهز به سيستم هوشمند كنترل راه‌هاي استان شده است كه اين رقم تا پايان سال به 25 استان مي‌رسد.

وي افزود: امسال دوربين‌هاي ثبت سرعت در راه‌هاي كشور نصب مي‌شود كه از آبان‌ماه اين دوربين‌ها و اطلاعات مربوط به آن در اختيار پليس قرار مي‌گيرد.

افندي‌زاده با اشاره به اينكه از طريق اين دوربين‌ها مي‌توان زمينه كاهش تلفات جاده‌اي را فراهم آورد اظهار داشت:‌ تحليل ما از  اطلاعات ثبت و ضبط شده اين دوربين‌ها مي‌تواند به تصميم‌‌گيري‌هاي مسئولين در تحليل ترافيك جاده‌اي و چگونگي كاهش تلفات كمك بسزايي كند.

وي ادامه داد: هم اكنون 56 گردنه كشور مجهز به دستگاه‌هاي هواشناسي شده كه اطلاعات دقيق از وضعيت آب و هوا را به مسافران انتقال مي‌دهد.


رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با بيان اينكه هم‌اكنون در كشور 640 راهدارخانه تاسيس شده است اظهار داشت: هرچه فاصله‌ راهدارخانه‌ها كمتر باشد قدرت كمك‌رساني به افراد صدمه‌ديده در طول جاده‌ها افزايش مي‌يابد.

وي ادامه داد:‌نقشه راهدارخانه و نيز چگونه ساخت آن به شركت ساخت و توسعه ابلاغ شده است.

برچسب ها: افندی ، سازمان ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.