سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه مکتوب مرسی به شیمون پرز تایید شد+عکس

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر نامه محمد مرسی خطاب به شیمون پرز را که در آن رئیس رژیم صهیونیستی دوست خوانده شده بود را تایید و آن را موضوع بر مبنای عرف دیپلماتیک دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ روزنامه مصری الاهرام امروز تصویر نامه مکتوب محمد مرسی خطاب به شیمون پرز را که از سوی عاطف سالم سفیر جدید مصر در اسرائیل به پرز تحویل داده شده بود را منتشر کرد.

محمد مرسی در این پیام پرز را دوست بزرگ خود خوانده است. وی  در این پیام گفته است که تمایل زیادی به گسترش روابط دوستانه میان مصر و اسرائیل دارد و عاطف محمد سالم را به عنوان سفیر جدید مصر تعیین کرده تا سفیر فوق العاده ای از سوی وی در نزد اسرائیل باشد.

رئیس جمهور مصر خاطرنشان کرده است که این سفیر فردی مخلص و کوشاست و توانایی اجرای پست های مهم را دارد و این مسئله موجب انتخاب وی شده است.

مرسی تاکید کرده که اعتماد کامل دارد که عاطف محمد سالم در وظیفه اش موفق خواهد بود و پرز خواسته که وی را تایید کند و به وی توجه داشته باشد و به سفیر جدید مصر اعتماد کامل داشته باشد. مرسی در پایان نامه زیر امضای خود نوشته است دوست وفادار شما محمد مرسی. تاریخ نامه نیز مربوط به 19 ژوئن 2012 است.

در واکنش به انتشار این نامه یاسر علی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر محتوای نامه ارسالی به شیمون پرز را تایید کرد و افزود: این نامه بر مبنای عرف دیپلماتیک وزارت خارجه مصر نوشته شده و ما در تنظیم این نامه ها میان کشورهای مختلف تبعیض قائل نمی شویم. وی محتوای این نامه را صد در صد مورد تایید قرار داد.



برچسب ها: مرسی ، نامه ، پرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.