سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/نائب رئیس مجلس :

شرایط فعلی کشور فرصت طلایی برای تحول

شرايط فعلي کشور مي تواند بعنوان يک فرصت طلايي براي تحول اقتصادي کشور نقش ايفا کند و بايد از آن استفاده کنيم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین  نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي  ز در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني شهرداري قزوين با بيان اين مطلب اظهار داشت : بايد در کوتاه ترين زمان ممکن به در آمدهاي واقعي دست پيدا کنيم و منبع نفت را بعنوان سرمايه ماندگار و پشتوانه اقتصادي قرار دهيم نه اينکه اين منابع به عنوان بودجه کشور تيديل شود .

وي شهرداري ها را يک الگوي موفق تکيه برسرمايه هاي غير دولتي به جاي تکيه بر بودجه نفت دانست و افزود : امروز شاهد پيشرفت 200 درصدي بودجه شهرداري قزوين به نسبت سال 87 هستيم و همه اين پيشرفت بدون وابستگي به نفت و با يک درآمدمشروع و پاک محقق شده است .

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ، ايران را کشوري ثرو تمند خواند و ادامه داد : تا به امروز به واسطه درامد نفت ، از درآمد هاي صحيحي که موجب کنترل تورم نيز مي شود استفاده نکرده ايم .

ابوترابي تحول در حوزه شهرسازي را برپايه تحول بر يک نظام ساختار دانست و گفت : نتيجه مديريت مردم بر شهر از طريق شوراهاي اسلامي شهر روستا با يک دهه گذشته اين تحول ساختاري است که امروز موجب دگرگوني اجتماعي شده است .

نميانده دوره هاي پيش مردم قزوين در مجلس ش.وراي اسلامي از شوراي اسلمي شهر قزوين به عنوان يک نمونه درخشان در اتحاد و وحدت ياد و تصريح کرد : پيوند سه گوهر علم ، دين و تجربه تحولات بزرگي را به دنبال خواهد داشت ./س

برچسب ها: ابوترابی ، کشور ، تحول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.