سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه فیلم فرهنگسرای فردوس برگزار می کند؛

نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی« دیوار »

مجموعه تلویزیونی «دیوار» در بیست وهفتمین جلسه از خانه فیلم فرهنگسرای فردوس روز دوشنبه اول آبان ساعت 18 با پخش قسمت هایی از سریال نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس ، در بیستمین و هفتمین جلسه خانه فیلم فرهنگسرای فردوس که دوشنبه اول آبان ماه ساعت 18 برگزار می شود ؛مجموعه تلویزیونی «دیوار » به کارگردانی سيروس مقدم نقد و بررسی می شود.

بر همین اساس داستان «دیوار» در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روایتگر داستان مجرمی است که پس از طی کردن دوره محکومیتش درصدد انتقام بر می‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است همچنین معرفی برخی از باندهای تبهکاری و سرقت در ایران که یکی از شناخته شده‌ترین آنها گروه باند سارقان بین‌المللی فیوج هستند مضمون این سریال را تشکیل می‌دهد.

از عوامل این مجموعه می توان به فریبا کوثری، علیرضا مهران ،الهه حسینی و آتیلا پسیانی نام برد.

 گفتنی است«دیوار» بیست‌ویکمین سریال سیروس مقدم است که ساخت مجموعه‌های پر مخاطبی چون «مسافر»، «پلیس جوان»، «نرگس»، «رستگاران»، «پایتخت»، «چک برگشتی»و…را در کارنامه‌اش دارد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه،بلوار فردوس،بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن44081039 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: نقد ، دیوار ، سریال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.