سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آيين نكوداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبري به قم برگزار شد

آيين نكوداشت سفر مقام معظم رهبري به قم با حضور پيريايي استاندار قم، نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و مديران دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومي استانداري قم، كرمرضا پيريايي در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره سفر تاريخي و ماندگار مهرماه سال 89 رهبر انقلاب اسلامي به قم، اظهار داشت: اين سفر به عنوان سرآغاز رويش دوباره و حركتي نو در مسير توسعه و عمران قم، منشاء خيرات و بركات مادي و معنوي فراواني بود.
وي با تاكيد بر لزوم تلاش براي تبيين آثار و دستاوردهاي اين سفر با بركت، پيگيري تحقق مصوبات سفر را از مهم ترين تكاليف دستگاه ها برشمرد و خاطرنشان كرد: مديران بايد به جد پيگير اجرايي شدن تمامي پروژه ها و مصوبات اين سفر باشند.
استاندار قم با اشاره به اين كه روند اجرايي شدن مصوبات سفر در كميته ويژه اي با حضور معاونين استاندار در حال پيگيري و رصد است، افزود: دستگاه هايي كه عملكرد خوبي در اين زمينه داشته اند شناسايي و در جلسه امروز تجليل خواهند شد.
پيريايي با بيان اين كه همه ما به عنوان مطيع رهبر و خادم مردم ، بايد پيگير عملياتي كردن خواسته ها و نكات اجرايي مد نظر رهبر انقلاب باشيم، به فرمايشات اخير معظم له در جريان سفر اخير به خراسان شمالي اشاره و تصريح كرد: مطالب وي پيرامون مسائل مهم كشور، از جمله ضرورت كار و تلاش جمعي، خدمت به مردم و پرهيز از اختلاف، بسيار ارزنده و روشنگرانه بود ./س
برچسب ها: قم ، نکوداشت ، سفررهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.