سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حضور هنرمندان و صنایع دستی اصفهان در همایش میراث معنوی گانگ نئونگ کره جنوبی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت : اجلاس میراث معنوی سازمان ICCN به منظور حفاظت از میراث معنوی کشورهای مختلف از 27 مهر ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در شهر گانگ نئونگ کره جنوبی با حضور هنرمندان اصفهانی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حبیب الله تحویل پور با بیان مطلب فوق گفت: شهر اصفهان در ۵ بخش فرش، مقاله، موسیقی، ورزش باستانی، نقالی و پرده خوانی در این اجلاس شرکت می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به منظور آشنایی دیگر کشورها با صنایع دستی اصفهان در حاشیه برگزاری اجلاس میراث معنوی نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی شهر اصفهان برپا می شود.

تحویل پور با تاکید بر این که نماد شهر اصفهان در قالب فرش ابریشمی در اجلاس میراث معنوی به نمایش گذاشته می شود، خاطرنشان کرد: به منظور ثبت تاریخ شمسی از جوانان خواسته شده مقالات خود را با این موضوع تهیه کنند.

وی اظهار داشت: در گذشته در بخش میراث معنوی توانسته ایم نوروز، ورزش پهلوانی، تعزیه و فرش کاشان را در فهرست آثار میراث معنوی ثبت کنیم.

گفتنی است؛ دبیرخانه شبکه بین‌المللی شهرهای دارای میراث معنوی در کشور کره جنوبی است و مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این شبکه بین‌المللی، تبادل تجربه‌های مشترک شهرداران به منظور دستیابی به توسعه پایدار، بررسی نقش میراث معنوی در توسعه پایدار، تقویت و حفاظت کلی و بومی از میراث معنوی است./س
برچسب ها: اصفهان ، همایش ، میراث ، معنوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.