سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی؛

رویارویی با ثامن حکم تیم ملی را برایمان دارد

سیف اله حیدرپور گفت: ثامن تیم قدرتمندی است و مصاف با آن حکم رویارویی با تیم ملی را دارد.

سیف الله حیدرپور سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال روز شنبه 29 مهر میزبان تیم ثامن الحجج سبزوار در تهران هستیم و با توجه به اینکه 95 درصد بازیکنان این تیم ملی پوش هستند در حقیقت به مصاف تیم ملی می رویم.

وی تصریح کرد: بازی سنگین و دشواری مقابل ثامن سبزوار خواهیم داشت ولی تلاش می کنیم مقابل بازیکنان قدرتی و با تجربه کم نیاوریم و از پیش باخته نباشیم.

حیدرپور در ادامه گفت: متأسفانه دو بازی اول خود را مقابل حریفان واگذار کردیم در بازی نخست مقابل ثامن الحجج مشهد رفتیم تیمی که دو بازیکن خارجی دارد و اکثر بازیکنانش ملی پوش هستند با این حال تا دقایق پایانی همپای آنها حرکت می کردیم و بازیکنان به خاطر کم تجربگی به حریف باختند و در دیدار دوم نیز به مصاف شهرداری تبریز رفتیم که این تیم نیز از بازیکنان خارجی استفاده می کنم.

وی گفت: تیم امسال ما خیلی جوان و بی تجربه است.

با توجه به اینکه نیروی زمینی یک تیم نظامی است سعی کرده ايم از بازیکنان نوجوان و جوان کشورمان که سرباز هستند استفاده کنیم و نمی توانیم بازیکن خارجی بیاوریم.

حیدرپور در ادامه گفت: از نظر مالی مشکل خاصی نداریم و بودجه که برای تیم در نظر گرفته شده است کافی است و بازیکنان تیم که سرباز هستند با حقوق ماهیانه و در صورت برد مقابل تیمی پاداش می گیرند.

وی اشاره کرد: در دیدار های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم امیدوارم با هماهنگی و روند رو به رشدی که در هفته های آینده خواهیم داشت امتیازات لازم را کسب نمائیم تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

حیدرپور گفت: متأسفانه بازیکنانی مانند سجاد استکی، رحیم مؤمن زاده، جواد زنگنه، مجتبی کرمی که از بازیکنان فیکس و ثابت تیم بودند را نداریم و آنها هم اکنون در تیم های سبزوار و مشهد بازی می کنند.

وی عنوان کرد: در سال جاری احسان عبودیت و پویا نوروزی را به خدمت گرفته ایم و با 8 تیم خیلی جوان به مصاف حریفان می رویم.

حیدرپور در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است تلاش می کنیم در خاتمه این مسابقات جزو تیم های میانی جدول باشیم/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.