سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ معاون اول رئیس جمهور:

دولت از استقبال وصف ناپذیر مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب قدردانی می کند

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به استقبال وصف ناپذیر و خروشان مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری،گفت: دولت همه همت و توان خود را به کار می بندد تا بخشی از این عظمت ،حماسه و حضور پرشور مردم استان را جبران کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ محمدرضا رحیمی روز گذشته در جلسه هیئت دولت که در راستای سفر مقام معظم رهبری در بجنورد برگزار شد، تصریح کرد: تلاش می کنیم در جلسه استانی دولت استقبال پرشور و صحنه های سرشار از عشق و محبت مردم نیکوکار، مؤمن و ولایتمدار خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب را ارج نهیم و همه ظرفیت خود را برای آبادانی و پیشرفت استان فعال نماییم.

رحیمی در این جلسه که جانشین و معاون رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند ،افزود:صحنه- های بسیار زیبایی در استقبال از رهبر معظم انقلاب خلق شد و جوانان، زنان، مردان و کودکان از همه اقشار در گرد شمع ولایت حضور یافتند و با اشک شوق صحنه هایی فراموش نشدنی را بوجود آوردند که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و این حضور گسترده و حرکت ولایتمدار و دشمن شکن، توطئه گران را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سابقه 8 ساله استان شدن خراسان شمالی ،خاطرنشان کرد: این استان با کمبودهایی مواجه و در بخش های مختلف از متوسط کشوری عقب تر است که باید تلاش کنیم با تصمیمات مناسب این کمبودها را جبران نماییم.

در ادامه این جلسه ،جانشین رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز ضمن قدردانی از اقدامات و دستاوردهای دولت، اظهار امیدواری کرد این نشست بتواند گام مؤثری در پیشبرد برنامه ها و توسعه استان خراسان شمالی بردارد./س

برچسب ها: قدر دانی ، معاون ، اول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.