سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 خودروی لوکس و فوق لوکس در پارکینگ خانه بکهام

بکهام همچون رونالدو علاقه زیادی به خرید خودروهای لوکس دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شوق و ذوق دیوید بکهام برای خرید خودروهای لوکس زیاد است به طوریکه وی مدعی است که با تغییر مدل موهایش مدل ماشین های خود را نیز عوض می کند او در سال 2001 و زمانیکه در منچستر بازی می کرد اقدام به خرید یک فراری 360 کرد و دقیقاً داستان خرید خودروهای لوکس از این زمان شروع شد.

بکهام هر 3 الی 4 ماه یک یا 2 خودروی لوکس به لیست ماشین های خود اضافه می کند به طوریکه اکنون در پارکینگ خانه وی حدود 13 ماشین پارک است که 9 تای آنها جزو خودروهای فوق لوکس است.

علاقه شدید ستاره فوتبال دنیا به خودروهای پرسرعت و جذاب است و در لیست خودروهای فوق لوکس او از خودروهایی نظیر هامزاستون مارتین، پورشه، لامبورگینی، بی ام و، بنز، لینکولن و بنتلی نام برده شده است.

در سال 2003 توجه او به خودروهای بنتلی که جزو خودروسازان فوق لوکس به حساب می آید جلب شد.

او در این سال یک بنتلی 312 هزار دلاری خریداری کرد.

سال 2005 بود که وی به خرید خودروی فراری علاقمند شده او در این سال به دلیل اینکه پیش از پولدار شدن صاحب یک خودروی فراری قدیمی بود اقدام به خرید یک فراری دیگر کرد، فراری جدید بکهام گران قیمت ترین مدل فراری بود و به هر حال در لیست خودروهای بکهام جای یک لامبورگینی کم بود برای همین او به سراغ لامبورگینی گاداردو که پرفروش ترین خودروی لامبورگینی است رفت و این خودرو را هم به لیست خودروهای گران قیمت افزود، در سال 2009 بکهام به دنبال خرید خودروی آستون مارتین بود، آستون مارتین 77 جزو گران قیمت ترین خودروهای ساخته شده توسط این شرکت است او آستون مارتین 77 را به این شرکت به صورت اختصاصی سفارش داد تا ماشینی که تحویل می گیرد دقیقاً چیزی که می خواهد باشد.

او همچنین در انتهای این سال تصمیم به خرید یک لینکولن و یک بی ام و و X5 گرفت و آنها را خریداری کرد.

گفتنی است، با این وجود اما انگار لیست خودروهای دیوید بکهام تمام شدنی نیست زیرا گفته می شود که او همچنان در حال سفارش دادن مدل های مختلف خودروهای بسیار گران قیمت است./آق











تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.