سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان:

دانشجويان فردا براي دريافت معرفي نامه ارز دانشجويي به موسسات اعزام دانشجو مراجعه كنند

سه هزار و 124 معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجوی فردا جمعه 28 مهرماه توسط 30 مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور توزيع مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛حسن مسلمی نایینی، معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اشاره به ثبت پنج هزار درخواست برای دریافت ارز دانشجویی نوبت 28 مهرماه 91 در سامانه اینترنتی نشا، گفت: از این تعداد سه هزار و 124 تقاضا مورد موافقت قرار گرفته است و توزیع آنها صورت می‌پذیرد اما مابقی درخواست‌ها به دلایل مختلف پذیرفته نشده‌اند.

به گفته وی توزیع نامه معرفی به بانک دانشجویان ایرانی خارج از کشور برای دریافت ارز توسط مؤسسات اعزام دانشجو از روز جمعه 28 مهرماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت.

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تایید و عدم تایید درخواست متقاضیان و دلیل پذیرفته نشدن تقاضای آنها از طریق پست الکترونیک به اطلاع افراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: افرادی که درخواست آنها در سامانه نشا پذیرفته نشده است باید با مراجعه به این سامانه نسبت به رفع نقص مدارک خود و ارائه تقاضای مجدد برای توزیع معرفی نامه اقدام کنند.

به گفته وی ارائه تقاضای توزیع معرفی نامه در نوبت‌های 12 و 26 آبان ماه صورت می‌پذیرد.

مسلمی آغاز توزیع معرفی نامه به بانک را از ساعت 9 صبح روز 28 مهرماه در 10 مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور در تهران و 20 مؤسسه در استا‌ن‌های کشور اعلام کرد./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.