سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس نبايد اجازه عدم اجراي قانون را به دولت بدهد

رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينكه از دولت درخواست كرده‌ايم تا طبق موعد مقرر لايحه بودجه سال آينده را به مجلس ارائه كند، گفت: اگر مجلس مي‌خواهد مجلسي كارآمد و قوي باشد نبايد اجازه عدم اجراي قانون را به دولت بدهد.

حسينعلي شهرياري با اشاره به تدوين پيش‌نويس لايحه بودجه سال آينده به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: تنظيم قانون بودجه و اجراي قانون بودجه، دو مقوله كاملا متفاوت است‌ چرا كه بهترين قانون بودجه نوشته مي‌شود ولي به خوبي اجرا نمي‌شود.

وي با بيان اينكه از دولت درخواست كرده‌ايم تا طبق موعد مقرر لايحه بودجه را به مجلس ارائه كند، گفت: اگر مجلس مي‌خواهد مجلسي كارآمد و قوي باشد، اجازه عدم اجراي قانون را به دولت ندهد.

رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: يكي از موضوعات مورد نظر در بحث بودجه سال آينده، توجه ويژه به مناطق محروم از جمله مناطق زلزله‌زده بايد باشد.

وي در خاتمه به بيمارستان هريس كه در زلزله اخير به صورت صدرصد تخريب شده است اشاره كرد و گفت: در جلسه‌اي با حضور وزير مسكن و شهرسازي درباره اين بيمارستان صحبت كرديم و بنا شد تا بيمارستان‌هاي جديد ديگري كه توسط اين وزارت‌خانه ساخته مي‌شود، استانداردهاي لازم را داشته باشد.
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: قامون ، بودجه ، اجرا ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.