سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از روز استراحت مهرامی ها در جام باشگاه ها؛

تمرین در گرما و تماشای نصفه و نیمه بازی الریاضی

بسکتبالیستهای مهرام در روز سوم جام باشگاههای آسیا با استراحت روبرو شده و 2 ساعت تمرین سنگین را برای رویارویی با الریاضی پشت سر گذاشتند و همچنين نیمی از بازی الریاضی و دهوک را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام امروز بازی آسانی مقابل بلنت عشق آباد دارد و به این ترتیب تمرین روز تعطیل این تیم به بازی پس فردا مقابل الریاضی اختصاص داشت.

تمرین مهرامی ها سبک شروع شده و به سمت تمرینات سنگین رفت. مصطفی هاشمی در حین تمرینات کششی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و سپس تمرینات اصلی مربوط به تاکتیکهای بازی با الریاضی شروع شد.

سرمربی تیم بازیکنان خطرناک حریف، نحوه بازیشان و نقاط ضعف و قوت هر دو تیم را برای بازیکنانش مرور کرد و سپس تمرینات شدیدتر شد.

*تمرین در گرما

از روز اول بازیها گرما و تهویه نامناسب سالن الریاضی صدای بازیکنان مهرام را در آورده و همه اعتقاد داشتند که اگر شرایط میزبانی این است ایران نیز توانایی چنین کاری را دارد. اما در طول تمرینات شرایط بدترهم بود و با گرمای زیاد، بازیکنان عرق ریزان به تمرین می پرداختند.

مصطفی هاشمی در اواخر تمرین با عذرخواهی از بازیکنان گفت: "ببخشید که انقدر اذیت شدید اما من ناچارم و یک قهرمانی در گرو این کار است." بعد از این صحبتها هم بازیکنان شروع به تمرینات شوت کرده و به هتل برگشتند تا برای بازی الریاضی آماده شوند.

*زمین تنیس جذابتر از بازی الریاضی

 سرمربی مهرام تمام بازیکنانش را برای تماشای بازی الریاضی و دهوک به سالن برد اما بازی به قدری یک طرفه پیش رفت که با پایان نیمه اول بازیکنان اجازه بازگشت پیدا کرده و مربیان برای تماشای بازی در سالن ماندند. بازیکنان هم وارد زمین تنیس پشت سالن شده و مشغول بازی دسته جمعی شدند.

*حواشی و حال و هوای بازیکنان در لبنان

سالن محل برگزاری مسابقات فاصله زیادی با هتل محل اقامت تیمها دارد و بازیکنان مهرام در هر رفت و آمد با شیطنت و شوخی خود را سرگرم نگه می دارند. جالب اینجاست که بازیکن خارجی تیم هم در مدت کم حضورش به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده و در این مواقع آنها را همراهی می کند.

لبنانی ها در هر فرصتی با دیدن خبرنگاران ایرانی پیش بینی نتیجه بازی مهرام و الریاضی را می پرسند و اعتقاد زیادی به تیم خود دارند اما در کمال تعجب تیم و بازیکنان مهرام (کمکی و اصلی) هم طرفداران خود را در زمان رودررو نشدن دو تیم، بین لبنانی ها دارند. دو تیم در سالهای اخیر به قدری با هم روبرو شده اند که مردم بسکتبال دوست لبنان به خوبی بازیکنان حریف را شناخته و خارج از فضای نبرد دو تیم علاقه برخی از آنها به نماینده ایران هم گاهی به چشم می خورد.

از نکات جالب دیگر این تورنمنت هم اسلوبدان سابوتیچ سرمربی الریاضی است که پیشنهاد یونانی ها برای مربیگری را قبول نکرده و با اعتماد به نفس کامل تاکید کرده که به حضور فادی الخطیب در تیمش احتیاجی ندارد و با ترکیب خود نیز توانایی انجام کار دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.