سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طهماسبی:

سپاهان قدرتمند است اما در مقابل صبا مغلوب می شود

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در خصوص دیدار مقابل سپاهان اصفهان در هفته ی دوازدهم لیگ اظهار داشت: سپاهان تیم قدرتمندی است اما این تیم را در خانه ی خود شکست می دهیم.

بهمن طهماسبی مهاجم تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: شرایط تیم با حضور صمد مرفاوی که به تازگی به سرمربیگری صبا را برعهده گرفته بسیار مناسب است و تمرینات زیر نظر وی و محمود فکری مربی تیم به صورت منظم و مستمر انجام می شود.

وی ادامه داد: تعطیلات 2 هفته ای اگر چه تا حدودی بازیکنان را از شرایط مسابقه و فرم جسمانی ایده آل دور می کند اما زمان مناسبی را در اختیار مربیان و کادر فنی تیم ها قرار می دهد تا نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنند و به تقویت خطوط ضعیف بپردازند.

وی ادامه داد: جمعه 28 مهر ماه اولین دیدارمان پس از تعطیلات در 2 هفته ای را مقابل تیم قدرتمند سپاهان اصفهان باید برگزار کنیم و با توجه به  این که میزبان هستیم لذا از شرایط میزبانی و حمایت هواداران خود بهره ی کامل برده و تیم سپاهان را مغلوب و دست خالی راهی اصفهان می کنیم.

طهماسبی تصریح کرد: سپاهان تیم پر مهره و از بازیکنان حرفه ای برخوردار است و بازی های با کیفیت و سطح بالایی را نمایش می دهند و شایسته قرار گرفتن در مکان بالای جدول رده بندی نیز می باشد.

وی افزود: تیم صبای قم نیز همانند سپاهان اصفهان از بازیکنان سرشناس و حرفه ای برخوردار است و در نتیجه از لحاظ فنی با یکدیگر قابل تقابل هستند اما از آن جایی که صبای قم میزبان است لذا کسب سه امتیاز بازی برای ما آسان تر از تیم سپاهان اصفهان است.

مهاجم صبا ادامه داد: از لحاظ جسمی در شرایط مناسبی قرار دارم و آماده ی مصاف با تیم سپاهان هستیم  و در صورت صلاح دید کادر فنی تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به کار می گیریم تا علاوه بر غلبه بر این تیم در جدول رده بندی نیز شرایط مان بهبود یابد به مکان های بالا صعود کنیم./مح

برچسب ها: صبای قم ، سپاهان ، لیگ ، طهماسبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.