سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری زاده:

بازیکنان فقط یک حقوق از باشگاه طلب دارند از سازمان لیگ جهت تغییر ساعت بازی تشکر می کنم

مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان در راستای پرداخت بدهی بازیکنان تیم اظهار داشت: باشگاه آلومینیوم تاکنون همانند سایر باشگاه ها 20 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است و فقط یک حقوق بدهکار هستیم.

جباری زاده مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در تعطیلات تمرینات خود را در استان پیگیری کرده است و 2 بازی دوستانه با تیم های رمضان بندر لیگ و تربیت بند عباس برگزار کردیم که خوشبختانه 17 گل به ثمر رساندیم و پای بازیکنانمان به گل باز شد و امیدواریم در رقابت های لیگ از این ناحیه با مشکل خاصی مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم بسیار مساعد است و مشکلی در تیم که سبب ایجاد حواشی و برهم زدن آرامش بازیکنان شود وجود ندارد.

جباری زاده تصریح کرد: تاکنون همانند سایر باشگاه ها 20درصد از مطالبات به همراه یک حقوق به بازیکنان پرداخت کردیم و تا پایان ماه مهر 2 نوبت حقوق دیگر باید بپردازیم از این رو در پی رسیدگی هستیم تا در زمان مقرر این مسئله محقق شود.

مدیر عامل‌ آلومینیوم افزود: بازیکان تیم به خوبی از این مسئله آگاه هستند که باشگاه آلومینیوم مطالبات آنها را به طور کامل پرداخت می کند از این رو مشکلی از این بابت ندارند ،علاوه بر آن بازیکنان آلومینیوم به مسائل مالی توجه و اهمیت نمی دهند و فقط به موفقیت تیم متمرکز هستند.

وی افزود: هفته دوازدهم باید مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رویم و با توجه به زمان پرواز از سازمان لیگ درخواست کردیم که زمان برگزاری دیدار را از ساعت 15.30 شنبه به ساعت 15 تغییر دهد تا باشگاه متحمل هزینه ی اضافی نشود.

جباری زاده افزود: مسئولان سازمان لیگ پس از بررسی های خود پیشنهاد باشگاه آلومینیوم را قبول کرد و ساعت دیدار از 15.30 به 15 تغییر کرد از این رو از مسئولان سازمان لیگ تشکر و قدردانی می کنم که شرایط ما را درک کردند.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان تیم با سابقه و ریشه داری است متاسفانه در لیگ دوازدهم به دلیل تغییرات و حواشی که در اطراف تیم وجود داشت به نسبت فصل قبل نزول کرده است البته بازیکنان آلومینیوم با تمام قدرت مقابل ذوب آهن ظاهر می شوند و به هیچ عنوان به مسائل ذوب آهن توجهی نمی کنند و امیدواریم که با 3 امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم مصدوم و محروم ندارد و سرپرست تیم نیز سلامت جسمانی کامل خود را کسب کرده است و سر تمرینات تیم حضور می یابد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.