سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پدافند غیرعامل، مهمترین راهكار مقاومت پایدار و مقابله با دشمن، بدون درگیری مستقیم است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه پدافند غیرعامل، مهمترین راهكار مقاومت پایدار و مقابله با دشمن، بدون درگیری مستقیم است، گفت: همزمان با هفته پدافند، از 5 تا 11 آبان ماه، 100 برنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
حسین بامیری، در شورای پدافند غیرعامل استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای این هفته، برنامه های مختلفی طراحی و تدوین شده كه برگزاری همایش و تشكیل كلاس های آموزشی برای مدیران و كارشناسان دستگاه ها، از جمله این برنامه هاست.
وی افزود: پدافند غیرعامل، مهمترین راهكار برای مقاومت پایدار و مقابله با دشمن، بدون درگیری مستقیم است و ضرورت كاربرد آن در این برهه از زمان كه استكبار، با همه توان به مقابله با نظام اسلامی پرداخته، ضروری است.
بامیری، ایمن سازی زیرساخت های انرژی، تسهیل مدیریت بحران، مقاومت در برابر تحریم ها، ارتقاء آستانه تحمل و مقاومت ملی در برابر تهدیدات، حمایت از سرمایه و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و پیشرفته را از محورهای مهم هفته پدافند دانست.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان چهارمحال و بختیاری، عناوین روزهای هفته پدافند را، مردم، بسیج و پدافند غیرعامل، فرهنگ سازی آموزش، پژوهش و تولید علم، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت پایدار و پدافند غیرعامل، آمادگی مقاومت همه جانبه و پدافند غیرعامل، دفاع سایبری، فناوری نوین و تأمین انرژی پایدار و تولید ملی، صنعت و پدافند غیرعامل، عنوان كرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.