سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/از هفته اول ليگ برتر واليبال كشور،

تيم واليبال ميزان در گام نخست پيروز شد

از هفته اول ليگ برتر واليبال كشور تيم واليبال ميزان خراسان رضوي توانست با پيروزي بر تيم شهرداري اروميه گام اول را محكم بردارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي، در اين بازي كه امروز عصر ساعت 17:15 دقيقه در سالن ورزشي مهران مشهد با حضور پر شور تماشاچيان آغاز شد تيم واليبال ميزان توانست با شايستگي 3 بر يك تيم شهرداري اروميه را شكست دهد.

بنا بر اين گزارش، در گيم نخست اين بازي تيم واليبال ميزان توانست از همان اول بازي را در دست بگيرد و نهايتا تيم حريف را با نتيجه 25 بر 19مغلوب سازد ولي اين تيم ميهمان بود كه در گيم دوم با ارائه يك بازي برتر نسبت به تيم واليبال ميزان توانستاين تيم را با نتيجه 25 بر 18 شكست دهد.

اما در گيم سوم شاگردان قوچان ن‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژاد بازي را خيلي خوب شروع كردند و از تيم شهرداري اروميه جلو افتادند ولي در انتهاي اينگيم تيم حريف با كمك بازيكنان ملي پوش خود توانست به تيم واليبال ميزان نزديك شود تا نهايتا در يك گيم نفس گير تيم واليبال ميزان بتواند با حمايت تماشاچيان نتيجه را 28 بر 26 به سود خود بهپايان رساند.

در گيم 4 بازي هم تيم واليبال ميزان با ارائه يك بازي متفكرانه نتيجه را 25 بر 19 به نفع خود به پايان رساند تا در گام اول بتواند با پيروزي قاطع در برابر حريف قدرتمندش خود را جزو مدعيان بالاي جدولي ليگ برتر واليبال كشور درسال 91 معرفي كند./س


برچسب ها: تیم ، والیبال ، میزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.