سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تولید نرم‌افزار احکام و مناسک حج

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز نور از تولید نرم افزار کتابخانه جامع حج خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام خوانساری نرم‌افزار احکام و مناسک حج را از جمله محصولات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ذکر کرد و افزود: متن کامل 54 جلد کتاب و 59 عنوان مقاله در زمینه احکام و مناسک حج مطابق با فتاوای مراجع بزرگ دین در این نرم‌افزار وجود دارد.

وی افزود: کتاب‌های این نرم‌افزار شامل موضوعاتی مانند آشنایی با احکام، اسرار و معارف عمره دانش‌آموزی، جامع الفتاوای مناسک حج، حج و عمره در آینه فقه مقارن، درسنامه احکام مبتلا به حجاج، درسنامه مناسک حج و فهرست مناسک حج است.

حجت‌الاسلام خوانساری با اشاره به نرم‌افزار کتابخانه اماکن و آثار اسلامی گفت: متن کامل 52 جلد کتاب در زمینه اماکن و آثار اسلامی مانند آثار اسلامی مکه و مدینه، تاریخ حج‌گذاری ایرانیان، تاریخ حرم ائمه بقیع، حجاز در صدر اسلام، حجر اسماعیل، زمزم(تاریخچه، تحولات و آثار) و سیری در اماکن سرزمین وحی در این نرم‌افزار ذکر شده است.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز نور خاطرنشان کرد: سفرنامه و خاطرات حج از دیگر نرم‌افزارهای تولیدی مرکز استکه متن کامل 39 جلد کتاب در موضوع سفرنامه و خاطرات حج در قالب موضوعات با کاروان ابراهیم، برکات سرزمین وحی، به سوی ام‌القرای، داستان‌ها و حکایت‌های حج، در راه خانه خدا و مکه و مدینه از دیدگاه جهانگردان اروپایی در این نرم‌افزار وجود دارد./س

برچسب ها: قم ، نرم افزار ، حج ، احکام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.