سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون آموزش به باشگاه خبرنگاران خبر داد

سفر استانی کمیسیون آموزش به شهرستان‌ها براي رفع نیاز علمی کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوع خود به ایلام در راستای رسيدگي به وضعيت آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالي و بررسي چالش‌ها، موانع و نياز این استان‌ در این بخش خبر داد.

عبدالوحید فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر جمعي از اعضای كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به ايلام گفت: تعدادی از اعضای اين كميسيون به دنبال تصمیماتی كه چندي پيش در جهت رسيدگي به وضعيت آموزش و پرورش و آموزش عالي در شهرستان‌هاي مختلف و  همچنین بررسي چالش‌ها، موانع و نياز استان‌های کشور اتخاذ شده بود به شهرستان ايلام سفر كردند.

وي در ادامه در تشريح اهداف سفر نمایندگان به ایلام اظهار داشت: آشنايي بيشتر با مراكز آموزش و پرورش از جمله مدارس حاشيه‌اي شهر ايلام و مذاكره با معلمان و ديدار با عوامل آموزش و پرورش از اهداف اساسی اين سفر بود.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بيان كرد: ضروری است در اين گونه سفرها به هدف اساسی کمیسون نزديك شده و مشخص شود كه در شهرستان‌ها چه كمبودها و نيازهايي در مدارس، معلمان و سرويس‌هاي آموزشي وجود دارد که باید رفع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، تحقیقات ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.